Daar gaan we dan - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sylvia Bouwman - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sylvia Bouwman - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

04 Februari 2016 | Nederland, Dronten

Bijna. Bijna is het zo ver. Nog maar 19 uur en 30 minuten en dan ga ik de lucht in. Nog een paar uur knuffelen met Sam (en natuurlijk met de rest hihi). Nog 1 nachtje slapen. Mijzelf kennende zal ik vast niet veel slapen, maar het klinkt leuk. Ik heb er onwijs veel zin in. Zin in het nieuwe avontuur wat mij te wachten staat. Op naar de zon en zee, weg uit de kou en vieze regen. Vandaag de laatste dingen geregeld en van de meeste mensen heb ik afscheid genomen. Tas is gepakt. Ik zeg ready to go. Jullie horen van mij als ik veilig ben aangekomen!

South Africa, Port Alfred: Here I come!!!

Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 5224

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 21 Juli 2016

South Africa

07 Maart 2013 - 28 Juni 2013

Australië

Landen bezocht: