Geboekt - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sylvia Bouwman - WaarBenJij.nu Geboekt - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sylvia Bouwman - WaarBenJij.nu

Geboekt

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

26 Januari 2013 | Nederland, Dronten

Jaaaa het is gebeurt. We hebben geboekt. Nu kunnen we eigenlijk niet meer terug. Nu kan de echte voorpret beginnen. Natuurlijk waren we daar stiekem al een beetje mee bezig, maar thing get real serious now! Binnenkort ga ik mijn tas kopen, de wandelschoenen en allemaal handige dingen om mee te nemen.
Australia here we come!! :D

  • 04 Maart 2013 - 22:43

    Elly:

    G'day mate!
    heb je alles inmiddels al ingepakt?
    Wanneer vertrek je?
    ik ga jou volgen op je reis door Aussie!
    Maak er een onvergetelijke trip van!
    En laat ons lezers meegenieten!

    Take care!!

  • 05 Maart 2013 - 09:37

    Sylvia Bouwman:

    Ja bijna alles is nu ingepakt. Nu nog de laatste dingen erbij en dan kunnen we vertrekken.
    Donderdag vliegen we 13:20 de lucht in, dus erg spannend allemaal, hihi.
    Leuk dat je me gaat volgen, ik ga me best doen zo nu en dan een bericht te posten. :)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5233

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 21 Juli 2016

South Africa

07 Maart 2013 - 28 Juni 2013

Australië

Landen bezocht: