Bijna - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sylvia Bouwman - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sylvia Bouwman - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

06 Maart 2013 | Nederland, Dronten

Jaaaa, heb is bijna zo ver. Morgen om 13:20 vliegen we de lucht in.
Al maanden druk bezig met de voorbereidingen en toch is het nog stressen op het laatste moment, typisch. Ineens bedenk je allemaal dingen die nog mee moeten, maar helaas eigenlijk zit de tas al vol. Moeilijk, wat kan er eventueel uit, want er kan niks meer bij. Uiteindelijk de tas nog heel vaak in en uit gepakt, maar nu laat ik het maar bij. Ik zie het daar wel. De laatste dingen worden nu nog geprint en ingeplakt en de kriebels komen nu toch wel in mijn maag. Denk dat het een nachtje heel weinig slapen word. Al is dat niet zo erg met zo'n lange vliegreis voor de boeg. Om kwart voor 7 komen we 8 maart aan in Bangkok, dan vliegen we door naar Tapei, waar we 13:00 aankomen. Dan komt de lange wachttijd van 10 uur, dat wordt nog wat. En dan om 11 uur 's avonds wordt onze reis hervat richting Sydney. Naar alle waarschijnlijkheid komen we daar rond 11 uur 's ochtends aan (9 maart).
Dan hopen we de douane door te komen en kan het avontuur eindelijk echt beginnen.
Ik hoop jullie zo af en toe op de hoogte te houden.
Liefs,

Sylvia


  • 06 Maart 2013 - 18:01

    Mike:

    Heey zussie!

    Je moet toch nu wel alles hebben. Als je er nu nog dingen uit haalt, ga je er later spijt van krijgen. Het komt allemaal goed! Stoer dat je dit doet. Ik ben echt benieuwd hoe je het gaat vinden. Sterkte met de reis!

    Kus, Mike

  • 07 Maart 2013 - 06:30

    Papa:

    Hoi Syl,

    Vandaag is de spannende dag aangebroken, maar het is nog vroeg en je ligt gelukkig nog te slapen. Het is vreemd om je 4 maanden niet te zien. Ik weet ook niet hoe je terugkomt, misschien ga je direct weer weg, ben je super enthousiast of wil je er nooit meer heen. Redenen genoeg om te starten lijkt me, want dan is je leven een grote en fijne ervaring rijker geworden.

    De stress tijd is bijna afgelopen, maar dat hoort er ook bij zolang het gezonde stress betreft. Ik hoop dat je een erg fijne tijd tegemoet gaat en dat je er van kunt genieten. Veel plezier down under. Today March 7th is a great day :).

  • 09 Maart 2013 - 09:07

    Papa:

    Wel, je bent er nu. Ik ben benieuwd hoe je de lange reis ervaren hebt, inclusief het wachten op de luchthavens van Taipei en Bangkok. En of je hebt kunnen slapen, misschien wel op de laatste vlucht naar Sydney. Mama heeft een SMS-je gehad rond 02:00 uur op zaterdagmorgen, waarin je aangeeft daar geland te zijn.

    Ik neem aan dat je inmiddels al in je hostel bent en misschien de ontbrekende slaap aan het inhalen bent. De kop is eraf, de reis landinwaarts kan beginnen. Veel plezier en tot mails, waar-ben-je-nu's, whatsup or whatever.

Tags: bijna, morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5246

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 21 Juli 2016

South Africa

07 Maart 2013 - 28 Juni 2013

Australië

Landen bezocht: